Realizujemy projekty zarówno dla Klientów ogólnopolskich, jak i zagranicznych. Aktualnie rekrutujemy pracowników na stanowiska specjalisty ds. content marketingu, copywritera oraz młodszego specjalisty ds. SEO.

Mile widziani są studenci studiów zaocznych. Doświadczenie na wymienionych stanowiskach będzie dużym atutem. Zainteresowanych pracą zapraszamy do wysyłania swoich CV na adres:

rekrutacja (at) takeit.com.pl

Praca stacjonarna w biurze. Forma zatrudnienia to umowa zlecenie lub praca na podstawie własnej działalności gospodarczej. Jeśli chodzi o wymagania, to nie szukamy osób o danym wykształceniu, z wieloletnim doświadczeniem i prawem jazdy.

Potrzebujemy pracowników o konkretnym zestawie praktycznych umiejętności, które będą niezbędne do efektywnej pracy na danym stanowisku.


Młodszy specjalista ds. marketingu internetowego (copywriter)

Kluczowe na tym stanowisku cechy: samodzielność, terminowość, umiejętność jasnego formułowania treści, kreatywność

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • realizacje przyjętych strategii marketingowych
  • tworzenie treści w języku polskim i angielskim
  • tworzenie treści pod marketing szeptany
  • tworzenie tekstów z synonimami
  • przygotowywanie raportów z wykonanych prac

Wymagania obowiązkowe:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego potwierdzona przykładami 2 tekstów w tym języku na dowolne tematy
  • gotowość do szybkiego uczenia się nowych umiejętności

Opcjonalne atuty:

  • legitymacja studencka lub gotowość do założenia działalności gospodarczej
  • znajomość innych języków obcych
  • dobra znajomość WordPressa
  • podstawy budowy stron w oparciu o popularne CMS-y
  • znajomość narzędzi i usług przydatnych w SEO

Młodszy specjalista ds. SEO

Kluczowe na tym stanowisku cechy: samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją, kreatywność

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • realizacje przyjętych strategii SEO
  • budowanie zaplecza do pozycjonowanych serwisów
  • monitorowanie stanu zaplecza
  • przygotowywanie raportów z wykonanych prac

Wymagania obowiązkowe:

  • minimum 1 rok doświadczenia w SEO poparty realnymi przykładami projektów, wyników, przedsięwzięć
  • dobra znajomość zasad optymalizacji stron
  • dobra znajomość WordPressa i przynajmniej kilku innych CMS-ów
  • dobra znajomość usług Google (zwłaszcza Analytics i Narzędzi dla Webmasterów)
  • dobra znajomość wytycznych Google, popularnych aktualizacji algorytmu Google oraz terminologii branżowej
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • umiejętność analizy linków pod kątem SEO
  • dobra znajomość HTML i podstawy PHP
  • dobra znajomość Excela

Opcjonalne atuty:

  • legitymacja studencka lub gotowość do założenia działalności gospodarczej
  • znajomość innych języków obcych
  • znajomość narzędzi i usług przydatnych w SEO